Affinage zmienia nazwę na EKF24 i wprowadza promocję dla franczyzobiorców.
Dotychczas firma prowadząca sieć dystrybutorów profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich, którzy dostarczają produkty bezpośrednio do salonów fryzjerskich, działała pod marką Affinage. Obecnie funkcjonuje pod nazwą EKF24 – Ekskluzywne Kosmetyki Fryzjerskie.
– Affinage jest jedną z marek, jakie mamy w wyłącznej dystrybucji. Od niej zaczynaliśmy działalność, ale wraz z rozwojem firmy portfolio kosmetyków znacznie się rozrosło, stąd decyzja o zmianie nazwy – mówi Dominika Bączkiewicz, prezes zarządu EKF24.
Zmienił się również profil działalności: do tej pory główny kanał dystrybucji firmy polegał na dostarczaniu kosmetyków bezpośrednio do salonów fryzjerskich z pominięciem wszelkich hurtowni i poddystrybutorów. Obecnie franczyzobiorcy będą otwierać luksusowe sklepy detaliczne z ofertą kosmetyków fryzjerskich, a sprzedaż bezpośrednio do salonów będzie działalnością dodatkową. W zależności od możliwości finansowych i chęci franczyzobiorcy, może on zainwestować w otwarcie sklepu, prowadzić dodatkowo dystrybucję kosmetyków bezpośrednio w salonach fryzjerskich lub otworzyć studio szkoleniowe.
– Wszystkie trzy warianty współpracy można nawiązywać stopniowo lub jednocześnie. W drugim przypadku franczyzobiorca ponosi wyższe koszty inwestycji, ale skorzystanie z całości naszej oferty wiąże się z większym uderzeniem w rynek, co z kolei przekłada się na szybszy zwrot z inwestycji – wyjaśnia Dariusz Bączkiewicz. – Dodatkowo partner decydujący się na uruchomienie zarówno dystrybucji, jak i punktu sprzedaży, otrzymuje 99 proc. zniżki na opłaty franczyzowe przez pierwsze 24 miesiące działalności. Poszukujemy franczyzobiorców z całego kraju, ale bardzo zależy nam na rozwoju dystrybucji w Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu.
W ramach pakietu franczyzowego partner EKF24 otrzymuje m.in.: know–how, regularne szkolenia wszystkich franczyzobiorców oraz jego pracowników i wsparcie księgowo-prawne.
– Każdy franczyzobiorca ma do dyspozycji instruktora handlowego, który koncentruje się na wdrażaniu pracowników, pokazuje, jak należy prowadzić ten biznes, aby osiągnąć sukces – wyjaśnia Dominika Bączkiewicz. – Razem budujemy bazę klientów i wspólnie pracujemy nad tym, by utrzymać wysoką jakość obsługi w każdym momencie trwania współpracy.
Wspólnie z EKF24 można również prowadzić salon fryzjerski będący jednocześnie punktem sprzedaży profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich. – Są to salony partnerskie, które w ramach oferty „EKF24 100%” współpracują z nami na wyłączność – wyjaśnia Dominika Bączkiewicz.
Na zasadzie partnerskiej z EKF24 działają 24 salony fryzjerskie na terenie całego kraju. (asie)